Με επιτυχία η πρώτη παρουσίαση του Εργαστηρίου Δημιουργικής & Σκηνικής Γραφής του Θεσσαλικού Θεάτρου

Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Τρίτης στον χώρο του Μύλου του Παππά, η πρώτη δημόσια παρουσίαση των εργασιών του Εργαστηρίου Δημιουργικής & Σκηνικής Γραφής του Θεσσαλικού Θεάτρου.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, τα μέλη του Εργαστηρίου διάβασαν επιλεγμένα κείμενα που δημιούργησαν στον πεντάμηνο κύκλο συναντήσεων από τον Ιανουάριο έως τον Ιούνιο, παρουσιάζοντας στο κοινό το αποτέλεσμα μιας δημιουργικής και βιωματικής διαδικασίας γραφής.

Ο συντονιστής του Εργαστηρίου και σκηνοθέτης Δημήτρης Τσουμάνης ανέπτυξε τη φιλοσοφία και τους θεματικούς άξονες της δράσης, αναδεικνύοντας τον κεντρικό ρόλο του Τόπου ως αφετηρία έμπνευσης και καλλιτεχνικής αναζήτησης. Με σημείο αναφοράς τον Μύλο του Παππά και την πόλη της Λάρισας, το Εργαστήρι επιχείρησε να προσεγγίσει το «παλίμψηστο της πόλης», εξερευνώντας τις πολλαπλές ιστορικές, πολιτισμικές και προσωπικές αφηγήσεις που συνυπάρχουν στον αστικό χώρο.

“Η δημιουργική γραφή είναι ένα πεδίο εξερεύνησης και φέτος έχει ως θέμα την πόλη”, σημείωσε ο κ. Τσουμάνης σε δηλώσεις του.

Μέσα από τη συνομιλία του θεάτρου και της λογοτεχνίας με τη φιλοσοφία, την ιστορία, την αρχαιολογία, την αρχιτεκτονική και τις εικαστικές τέχνες, οι συμμετέχοντες δοκίμασαν διαφορετικές μορφές και τεχνικές γραφής, αναζητώντας τα σημεία συνάντησης του ατομικού βιώματος με τη συλλογική μνήμη.

Από την πλευρά του, o Καλλιτεχνικός Δ/ντης του Θεσσαλικού Θεάτρου τόνισε ότι ο Δημήτρης Τσουμάνης αγαπάει την πόλη και στήριξε την ιδέα του Εργαστηρίου Δημιουργικής Γραφής.

Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με μια γόνιμη συζήτηση ανάμεσα στους συμμετέχοντες και το κοινό, επιβεβαιώνοντας τη σημασία της δημιουργικής γραφής ως πεδίου καλλιτεχνικής έκφρασης, διαλόγου και σύνδεσης με την τοπική ταυτότητα.

Δείτε περισσότερα στο larissapress.gr

Μοιράσου το άρθρο