Σύλλογος Φίλων Βυζαντινής και Δημοτικής Μουσικής: Ο απολογισμός της μουσικοχορευτικής εκδήλωσης στο Χατζηγιάννειο

Επιτυχία σημείωσε η μουσικοχορευτική παράσταση που οργανώθηκε από τον Σύλλογο Φίλων Βυζαντινής και Δημοτικής Μουσικής Λάρισας, σε συνεργασία με την Αντιδημαρχία Πολιτισμού του Δήμου Λαρισαίων. Στην εκδήλωση συμμετείχε ο Πολιτιστικός Σύλλογος Μελίας του Δήμου Κιλελέρ την Πέμπτη 11 Ιουνίου.

Το κοινό που παρευρέθηκε, καταχειροκρότησε τόσο το χορευτικό του Συλλόγου Μελίας με τους ελληνικούς παραδοσιακούς χορούς και τον χοροδιδάσκαλο κ. Ανδρέα Πάκα, όσο και την χορωδία του Συλλόγου Φίλων Βυζαντινής και Δημοτικής Μουσικής Λάρισας με τα ελληνικά παραδοσιακά τραγούδια και τον χοράρχη κ. Παπαγεωργίου Απόστολο.

Συντονιστής του προγράμματος ήταν ο πρόεδρος του Συλλόγου κ. Σαρακατσάνος Αστέριος.

Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν ο Πατέρας Βασίλειος, εκπρόσωπος του Μητροπολίτου Λαρίσης και Τυρνάβου κ. Ιερώνυμου, η κυρία Ανδριάνα  Κομίτσα, Αντιπεριφερειάρχης, εκπρόσωπος του Περιφερειάρχη κ. Δημ. Κουρέτα, ο κ. Βασίλειος Μητροδήμος, εκπρόσωπος του Δημάρχου Λαρισαίων κ. Αθανασίου Μαμάκου, Ο Πρόεδρος των Συνταξιούχων Ο.Α.Ε.Δ. κ. Αστέριος Τσούτσας και πλήθος κόσμου, φίλων της παραδοσιακής ελληνικής μουσικής.

Μοιράσου το άρθρο